Most lesznek a Kisfaludy napok itt Győrben, én pedig egyből két kategóriában is jelentkezek. A Diákíró-Diákköltő kategóriában, meg a Vers-és Prózamondóban. Azt már tudom, hogy melyik novellámat küldöm be, ezzel ellentétben fogalmam sincs, milyen verseket fogok mondani. Igaz, az egyiket az irodalomtanárom keresi emg nekem (amit kortárstól kell), a másik viszont már félig emgvan, legalábbis tudom, melyik költőtől. Radnóti a jelöltem. Ő a kedvenc költőm, eddig még nem találtam tőle olyant, ami ne tetszett volna. Hogy tőle melyik vers, azt viszont senki ne kérdezze, mert még nem döntöttem el. Valamikor el is kellene mennem már a Megyeibe [könyvtár], hogy kivegyek tőle egy verseskötetet. Lehetőleg jövő keddig. Meg el is kéne kezdeni gyakorolni a kiválasztott verset... Szóval ellestzek hétvégén. Ó, és persze tegnap volt a szülinapom, így bizonyos mértékű ünneplés is várható ^^ Minden esetre ez mára ennyi lenne.

Viszlát :)

Szerző: Vera :)  2011.01.19. 12:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://acsveronika.blog.hu/api/trackback/id/tr132595515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása